Näin ohjeistin päivän
Pelin tarkoituksena oli opetella mobiilituottamista omilla laitteilla. Ennen peliä varmistettiin, että kaikkien omissa laitteissa oli valmiudet lukea QR-koodia. Tehtävän karttana oli opistomme pohjapiirrustus. Nopeimmat ja näppärimmät voittivat. Aikaa meillä oli kolme oppituntia.
Tältä peli näytti peljaajille:
Tästä valittiin pelipiste |
Suurin osa tehtävistä oli oheistettu näin. Eli QR-koodi on kartan osoittamassa kohdassa ja QR-koodi sisälsi tehtävän, joka tässä paikassa piti tehdä. |
Tässä on piste, jossa ei ollut QR-koodia esittävänä. |
Tässä piilotettujen QR-koodien tehtävä |
Tässä vielä poissaolijoille tai lisää harjoitusta kaipaaville kotitehtävät:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti