Täällä sitä taas ollaan sorvin ääressä. Sain palkan laskennalta kaikki firman työntekijät esimiehineen ja kustannuspaikkoineen, niiden tietojen perusteella sijoitin työntekijät luomiini käyttäjäryhmiin. Apuna käytin sujuvasti Excelin PHAKU-funkitota ja muutamaa sisäkkäistä JOS-funkitoita ja hyvä tuli. Välisummatkin sijoitin. Perjantaina tarkastelemme sitä yhdessä tietojärjestelmä porukan kanssa neukkarissa ja varmistetaan, että olen sijoittanut käyttäjät kaikki kohdalleen.
Viimeistelyä varten varasin ensiviikon keskiviikolle palaverin myös henkilöstöasiantuntijan kanssa, jotta saadaan hänen viimekäden varmistuksensa asioille.
Huomenna on mielenkiintoinen päivä. Tänne tulee konsulenttikertomaan tuotannusohjausjärjestelmästä, jonka uusi versio otetaan käyttöön. Minun tehtäväni on koota luennon pohjalta ohjeita ja yhteenvetoa. Varasin jo läppärin, mutta ihmettelen suuresti miten sen voi luennon pohjalta tehdä. Tarvittaisiin varmaankin muutama kuvaruudunkaappaus, joten oikeudet vähintään testiympäristön käyttöön tarvisisin, jotta saisin ohjeista kelvolliset. Olen ohjeita ennekin työkseni kirjoitellut ja on se vähän vaikeaa ilman kuvia. Kuvilla kun saa ilmaistua niin paljon, enemmän. Läppäri on varattu ja kamera pitää vielä varata. K-u-v-i-a on pakko saada! (Mun pakkomielle).
VINKKI: Jos rakkaat opiskelijat haluatte minulta hyviä numeroita raporteista ja ohjeista, blogeista yms.. niin laittakaa kuvia, ääntä ja videota :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti