19.11.2010

Neljäs perjantai sitte

Aamupäivällä tuuppas palaverin. Käyttäjäryhmittely alkaa olla mallillaan. Sitten sain lisä töitä:




Käytäjille etsittää tuotantojärjestelmän tunnukset ja käyttäjäryhmät, pitää miettiä teenkö siitä matriisin vai miten siitä selvitään. Taulukkon laitetaan myös käytössä olevat AD tunnukset. Sitä pitää tiedustellla osastoltamme, että mistä moiset saan tulostettua tms. Tuotantojärjestelmän käyttäjätunnukset minulla on jo hallussani.


Perustetaan myös näiden olemassa olevien ryhmien lisäksi ryhmä johon sijoitetaan kaikki esimiehenä toimivat henkilöt. Siinä jäin miettimään, että pitääköhän esimiehen esimeihetkin olla siellä. Merkitsen ne jotenkin, jotta saa nopeasti pois, jos niiden ei kuulu ko. ryhmässä esiintyä


Tiimiryhmät pitäisi perustaa ja niihin sjoittaa käyttäjäryhmiä. Ei yksittäisiä käyttäjiä. Tiimit eivät ole vielä dokumentoitu, mutta ko. dokumentti pitäisi minulle tulla kohta puolin.


Taas puhuttiin kansioiden nykyisistä oikeuksista, pitää jotenkin niitä yrittää selvittää sillä se on vieläkin tekemättä. Se on vaan niin äsh, en edes tiedä missä ko kansiot ovat.


Virtuaali palvelimen kanssa olen tänään säätänyt. Mutta olen jo niin väsynyt viikon urakasta, että ei järki luista. Käyttäjtä sinne loin ja käyttäjäryhmätkin. CVS tiedosta en saa mitenkää sen näköistä kun se noissa ohjeissa on olevinaan ja tittelikenttää en saa siihen sisällettyä vaikka pitäis, kuvauskentän saan, mutta en tiedä onko tässä firmassa ne tittellit sitten Description kentässä vai Job tittel -kentässä. Jos ovat Job tittel -kentässä niin pitäisikö minun etsiä jotain toista ohjelmaa jolla se luodaan, kun palvelimesta ei sellaista tunnu olevan. Mutta tänään en kertakaikkiaan jaksa enää säätää mitään, mun aivojen on päästävä lepäämään ja saatava suklaata


Mitä muuta: pakkasta oli aamulla kohtuuttomasti. Eilen tuli hirveästi lunta, mutta työllistin tenut ja yönaikana auratkin ovat tehneet tehtävänsä pyörällä pääsin hyvin töihin. Ruokatunnilla pidin paatoksellisen luennon opiskelijoiden arvioinnista tai sen merkityksttömyydestä. Sekä siitä mitä tässä yhteiskunnassa pitää osata, että voi menne hakemaan töitä rinta rottingilla. Innostuin minä vielä pitämään luennon työnhaustakin ja siitä millaisiin työpaikkohin olisi hyvä hakeutua. Puh, on se tiukassa tämä ope rooli menin minä minne tahansa. Mutta kait se on siitä puhuttava mistä on innossaan ja mitä tuntee osaavansa ja tietävänsä, muutenhan vaikuttaisin epäsosiaaliselta tuppisuulta ja sellainenhan minä en ole.




Olkaa kiltisti viikoloppuna ja pitäkää huolta itsestänne



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti