10.5.2011

Taitajat 2011

Ihanat Taitaja kisat ovat nyt ohi. Minä bloggasin tapahtumia Taetaja posterousiin , jonne olen jo useamman vuoden Taitaja-tapahtuma tunnelmat blogannut.






Olin lajin 206 verkkosivujen tuottaminen varalajivastaavana ja tuomarina. Päätuomarina oli perinteen mukaisesti Tapio Kattainen ja lajivastaavana Jukka Soininen. Meidän lajin järjestelyt sujuivat hyvin ja asiakkaana oli Savon sanomat. Minun ryhmäni I1TIE08A:n opiskelija Mikko Paukkonen otti kultaa ja Minun ryhmäni I1TIE09A:n opiskelija Juhani Karppinen oli Suomen kahdeksanneksi paras verkkosivujen tuottaja, joka oli kisoissa ensimmäistä kertaa ja selvisi niistä kerrassaan hienosti. Kyllä olen ylpeä opiskeljoista, molemmista. Kumpikin saavuitti huimia tavoitteita ja yllittivät itsensä monessa suhteessa. Hienoja miehiä.


Savon Sanomat kirjoittivat Mikosta jutunkin.


Timo Katajiston ottamia kuvia meidän lajista löytyy kuvapankista



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti