18.2.2011

Viikko on pulkassa

Opintojakso päättyi pakkasten merkeissä. Jatkuvasti pakkasia on siihen kolmenkymmenen pintaan ja minä poljen hikihatussa ja päähuurussa kouluun.

Johtajat kävivät puhumassa meille hyvistä tulevaisuuden näkymistä, kunnes ikäluokat pienenevät. Lähempi esimies oli huolissaan siitä, että ryhmänohjaukselle ei ole opettajilla riittävästi, aihe on todella ajankohtainen ja huoli täysin todellinen. Mietin mitä minä sillä ajalla teen, jos palkaa ryhmänohjaajan tehtävistä maksetaan vain ja ainoastaan se yksi vvo/ryhmä ja minulla on tosin yksi vvo/kaksi ryhmää. Ei siinä pelkkä aika riitä, kun työntekijä tekee mieluusti niitä töitä joista myös maksetaan. No se siitä...

Opintojakson satona saatiin paljon hienoja opiskelutyönä tehtyjä graafisia ilmeitä kuvitelluille yrityksille I1LIA09A ryhmältä. Tässä muutama teillekin makusteltavaksi. Minä olen oikein ylpeä heistä ja sain heiltä luvan laittaa hiedän töitään näkyviin. Muunnos nettijulkaisuksi ei ollut useimmille töille eduksi.

MusicPower musiikkiliike
Säihke lamppuliike
Lemmikkieläin liike
Noppa peliliike
Vaatetusliike
MRT Logistiikkaliike

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti