17.12.2010

Viimeinen perjantai työelämäjaksolla


Tänään on ollut kova vipinä minun huoneessani. Olen puhunut työssäoppimisen proesseista suu vaahdossa. Olen jutellut yritysten ihmisten kanssa siitä mitä meillä on tarjolla ja miten se sopii tämän yrityksen tarpeisiin. Olen järjestellyt sopinut, tiedottanut, muotoillut sähköpostiviestejä aiheesta. Olen myös jutellut sijaiseni kanssa ja ohjannut häntä sekä hahmottanut itselleni missä mennään. Olen tiedottanut päällikölleni tulevista samoin työtovereilleni. Siinä sitten päivä vierähtikin mukavasti ja loppupäivän tallensin Accessiin kansioiden käyttöoikeudet. Nyt mieltä jää kaivertamaan lomakkeet ja scripti. Tosin löysin aika käyttökelpoisen työkalun AD:n päivittämiseen cvs tiedostosta, taidan ensiviikolla tutustua sen käyttöön, jos ei vaikka noita scriptejä tarvitakaan.
SharePointin käytössä koulun työyhteisössä oli epäselvää selvitin sitäkin sähköpostitse melko pitkään. SharePointin resurssien käyttö on meidän yksikössä vielä minimaalista.
Muuta: ruoka on hyvää, pakkanen kohtuullinen ja näen opiskelijani maanantaina täällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti