11.10.2010

Minä

Minä innostun helposti kaikesta mediaan liittyvistä projekteista. Vahvuuteni ja heikkouteni ovat äärimmäinen rehellisyys ja suoruus. Avoin olen myös ja minua on helppo lukea. Itken ja nauran helposti. Pidän ihmisistä ja saan voimia työskentelystä erilaisten ihmisten kanssa. Parhaimmillaini olen yleensä asiakasrajapinnassa ja dokumentointi ei ole suurimpia vahvuuksiani. Olen nopea liikkeissäni ja siitä saan usein sekä kehuja, että moitteita. Mobiili tuottaminen sekä kiehtoo minua, että suututtaa. Mukavaa, että tuotantovälilne on aina mukana, mutta akut ovat liian lyhytkestoisia ja näyttö on tuskastuttavan pieni.

Liksäksi minä olen eläinrakas ja meillä onkin pikkuinen eläintarha.
Vanha rouva Pixeli

Nuori neiti Ninja

ruuna Eero

Cardi neiti Nelli


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti